Loading...
VOOR JOU 2017-12-31T17:18:11+00:00

Voor jou

Wat leuk dat je interesse hebt in His Healing Voice! We verlangen ernaar dat je God heel persoonlijk leert kennen, dat Zijn karakter en kracht door jou heen gezien worden. We bieden je hier brieven, verhalen en ‘cadeautjes’ aan, om je te laten groeien en om je te bemoedigen.

Bekijk de inspirerende Refreshing Surprises eens, die we voor je klaar hebben staan. Elke week verschijnt er een nieuwe. Verrassende verhalen die Gods genadevolle hart aan je laten zien.

Wil je op de hoogte blijven van de nieuwste ontwikkelingen rondom His Healing Voice? Schrijf je dan in voor de Newsflash. Je vindt hier ook meer uitleg als er met je gebeden is op één van onze events.

INSCHRIJVEN
NIEUWSBRIEF

WORD PARTNER

ERICA’S AGENDA

NEWSFLASH

Elke maand versturen we een zogenaamde Newsflash. Een e-mail met daarin de nieuwste ontwikkelingen rondom de activiteiten van His Healing Voice. Schrijf je in en blijf op de hoogte!

INSCHRIJVEN

REFRESHING SURPRISES

Jezus was een verhalen-verteller. Hij vertelde gelijkenissen, waardoor de principes van het Koninkrijk van God door iedereen begrepen konden worden. We zetten dit principe graag voort. Daarom plaatsen we hier regelmatig korte verhalen waarmee we Gods genadevolle hart willen laten zien. Verhalen die ons aan het denken zetten, verfrissen in ons dagelijks leven en ons inspireren in het uitdragen van de blijde boodschap van Jezus Christus. We willen je meenemen in leuke, ontroerende, opbouwende, en motiverende filmpjes, gedichten en teksten.
Laat je verrassen!

VERRAS ME!

ER IS MET ME GEBEDEN

Wat gebeurde er toen we voor je baden?

JE ONTVING GENEZING

Nadat we in de naam van Jezus genezing en leven uitspraken over je lichaam verliet de pijn, de kwaal, of de aandoening je. Het kan zijn dat je de kracht van God ervaren hebt door warmte, tinteling of een andere uiting. Hoe mooi is dat! Het kan ook zijn dat je niets ervoer, maar dat je nadien wel genezing bemerkte. Dit is natuurlijk heerlijk, wonderlijk en wellicht ook wel spannend. Genezing komt tot stand door ons geloof in Jezus Christus en de kracht van Gods Geest. God wil je laten weten dat Hij van je houdt en Hij wil dat je verlost bent van ziekte of kwaal dat het goed met je gaat.

Wat kan je doen om in deze genezing te blijven:

  • Dank God voor de genezing.
  • Kom onder de indruk van Gods goedheid en grootheid.
  • Vertel er anderen wat er met je is gebeurd.
  • Laat geen gedachten van twijfel, angst of ontmoediging toe. Het zijn gedachten van de vijand van God om je genezing te willen roven. Spreek uit in de naam van Jezus dat je deze gedachten niet wilt hebben. Richt je aandacht op de goedheid en vrede van God.
  • Ken je Jezus nog niet, maar je wilt Hem wel leren kennen neem dan contact met ons op. We helpen je volgelingen van Jezus in jouw buurt te zoeken die je verder kunnen helpen. info@hishealingvoice.nl

ER IS NOG GEEN MERKBARE VERANDERING

Genezing kan instant komen, maar is vaak ook een proces. Ziekte komt niet van God maar is een gevolg van de zondeval. Er is veelal een ziektemacht die ons wil kwellen door pijn en ongemak. Zo kan er een strijd ontstaan om jou genezing en herstel. We mogen dan volhouden om in geloof te bidden voor verdere doorbraken in het proces van genezing.

Wat kan je dan doen?

  • Ga naar volgelingen van Jezus en bidt samen verder voor een doorbraak.
  • Volg onderwijs over wat God zegt over genezing.
  • Twijfel niet aan de liefde van God, twijfel niet aan jouw (gebrek aan) geloof maar strek je vrijmoedig uit naar de genezing. Je mag ook zelf genezing uitspreken in Jezus naam. Geloof is de moed hebben om God te vertrouwen op Zijn woord.
  • Ken je God nog niet, maar je wilt Hem wel leren kennen neem dan contact met ons op. We helpen je volgelingen van Jezus in jouw buurt te zoeken die je verder kunnen helpen. info@hishealingvoice.nl

ER WERDEN WOORDEN VAN KENNIS UITGESPROKEN

Misschien denk je: ‘Hoe kunnen ze dit van me weten?’
We zijn als volgelingen van Jezus verbonden met Gods gedachten en hart. Hij wil door ons heen laten weten, dat Hij jou door en door kent. Hij wil laten zien dat Hij je wil helpen en bemoedigen met woorden van inzicht en wijsheid, met woorden die vrede en blijdschap brengen en met woorden die genezend en bevrijdend zijn voor je ziel. Jezus wil je laten weten dat Hij een hoopvolle toekomst voor je heeft en wil graag met jou die relatie aangaan. Opdat jij mag worden wie je bent in Hem.

Je hoorde dat we woorden uitspraken waarvan je dacht: ‘Dit slaat nergens op.’
Dat kan… Als volgelingen van Jezus zitten we er ook wel eens naast. We zitten in een leerproces om Gods stem meer en meer te verstaan. Je mag onze woorden naast je neerleggen, maar we hopen dat je ons hart hebt gezien. We zijn gewoon zo blij met Jezus Christus dat we graag van Hem vertellen en zijn goedheid willen doorgeven.

WAAROM BIDDEN WE MET JE?

Wij zijn volgelingen van Jezus Christus en geloven dat Hij de Zoon van God, onze Schepper is.
We geloven dat God liefde is, wat betekent dat Hij het beste met ons voor heeft.

God wil vanaf het eerste begin al een relatie met ons hebben. Omdat liefde niet dwingt, gaf Hij elk mens een vrije wil om te kiezen of wij Zijn liefde willen ontvangen en beantwoorden, of niet. De eerste mensen op deze aarde gingen in op de leugens van de tegenstander van God (Satan), daardoor kwam er scheiding tussen God en de mens.

Doordat de mens niet meer in volledige verbondenheid met God leefde, miste ze haar doel, dit noemen we zonde. En deze zonde heeft tot gevolg ellende, ziekte en de dood. We werden een slaaf van de zonde en van de zondemacht (satan) en kunnen ons zelf niet vrijkopen van deze invloed.

God zond Zijn Zoon Jezus Christus naar deze wereld als mens, zodat Hij kon laten zien wie Zijn Vader is en hoe het Koninkrijk van God eruit ziet. Maar Hij deed meer dan dat! Jezus die volkomen liefde is, nam de straf en de gevolgen van zonde op zich door zich als onschuldige te laten doden aan een kruis en zo de invloed van de Satan over ons leven te breken. Als jij gelooft dat Jezus je als slaaf van de zonde kwam redden door je met Zijn eigen leven vrij te kopen, dan word je een vrij mens. Vrij om te kiezen of je Gods liefde wilt ontvangen en beantwoorden, zodat je weer in relatie kan leven met jouw Schepper, die je Vader wil zijn.

  • Jezus is niet dood gebleven. De Bijbel leert ons dat Hij weer is opgestaan en dat Hij leeft!
  • Jezus is terug gegaan naar de hemel en zit daar op de troon om van daaruit te regeren.
  • Wij als volgelingen hebben Gods liefde en vrijheid ontvangen door de Heilige Geest en willen deze graag doorgeven.
  • Wij hebben het verlangen de opdracht die Jezus ons gekregen heeft om het Koninkrijk van God op deze aarde te brengen uit te voeren. Jezus regeert door ons heen op deze aarde.
  • We willen in de naam van Jezus rondgaan en de goedheid van God laten zien. We willen mensen die onder de invloed van de Satan staan vrijheid brengen, mensen in nood helpen en genezing brengen aan hen die ziek zijn, of herstel nodig hebben. Zodat de goedheid van God inzicht brengt dat God van ieder mens houdt.

WIL JE MEER GEBED VOOR GENEZING?

Wees welkom op de volgende events:

WIL JE MEER ONDERWIJS?

X